اسم نویسنده ناگفته بمونمه...

هو العظیم

تو باشی مثال چراغی به خانه            ز تو نور امید در دل دمیده

***

قضا را رود گر به پای تو خاری             به قلب پدر،تیغ گویی خلیده...

***

ز خوبی و لطف و زلالی و پاکی                   تو چون اشک شوقی که بر رخ چکیده

***

بود شعر اوصاف تو چون حریری             که تارش ز دل،پودش از جان تنیده

 

این چند بیت...حیف بودن واسه نوشته نشدن.از یک عزیز...چنین روزهایی...کاش من بودم...وقتی هنوز قریحه وجود داشت...حالا من انتخاب می کنم و می نویسم...حالا بقیه حیرت زده میشن...تحسین می کنن...منم می کنم.

پی نوشت: پیش به سوی سرما...

بازم پی نوشت: تو محشری ریحانه...فوق العاده ای!فوق محشری!ببف راست میگه؛تو از دسته صندلی هم جوک میسازی!...چقدر حیف...چقدر حیف که دیگه باهات هم کلاسی نیستم.



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:52---10 شهريور 1393

حرف نداره.
من ترجیح میدم با یه سری واژه سطحشو پایین نیارم.
پاسخ:کاش یکم زودتر باش آشنا می شدم!...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 | 1:11 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.